Asertivní komunikace
CHCETE, ABY VAŠI ZAMĚSTNANCI:
-
JASNĚ VYJADŘOVALI své myšlenky, pocity a formulovali, o co jim jde bez dominance a degradování druhých a tak zlepšili své komunikační dovednosti?
-
ROZŠÍŘILI si znalosti a dovednosti, které jim umožní překonat působení emocí a díky tomu tak vyjádřit své zájmy, potřeby či postoje a prosadit své názory u zákazníka, kolegy či nadřízeného?
-
POUŽÍVALI pozitiva asertivní komunikace k dosažení pracovních úkolů a podnikových cílů?
Objednejte si kurz „ASERTIVNÍ KOMUNIKACE“, který Vám vyladíme dle vašich konkrétních potřeb na míru.
VZDĚLÁVACÍ CÍLE |
|
CÍLOVÁ SKUPINA |
|
OBSAH |
|
ROZSAH |
|
ÚČASTNÍCI |
|
HLAVNÍ PŘÍNOSY |
|
PROČ ASERTIVNÍ KOMUNIKACE?
Zaměstnanci žijí v sítích mezilidských vztahů. Často stojí před otázkou, jak jednat, aby s lidmi ani nemanipulovali a ani zbytečně neustupovali. Všichni si občas uvědomujeme rozpor mezi tím, co jsme řekli a udělali a tím, co ve skutečnosti prožíváme. Někdy nás i pronásleduje pocit viny, že svůj požadavek či myšlenku jsme prosazovali příliš tvrdě až bezohledně.
Jindy zase zažíváme pocit vlastní neschopnosti, úzkosti, nebo toho, že jsme byli zbytečně pasivní a rychle jsme ustoupili či nezahájili vlastní názor či chování.
Jednou z cest ke vzájemné otevřené komunikaci na pracovišti je vhodně použité asertivní chování.
Copyright © 2024 OMT group s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořil Web z Moravy | Nastavení cookies