Business etiketa

Business etiketa

CHCETE, ABY VAŠI ZAMĚSTNANCI:

  • VHODNĚ VYSTUPOVALI A PREZENTOVALI SE ve světě businessu?
  • ZNALI A UMĚLI POUŽÍVAT pravidla business etikety jako svůj životní styl a byli tak ohleduplní, empatičtí?
  • SVÝM CHOVÁNÍM A VYSTUPOVÁNÍM otvírali dveře při jednání se zákazníky či partnery a tak dosáhli stanoveného cíle a výsledků, ale také profesního úspěchu?
Objednejte si kurz „BUSINESS ETIKETA“, který Vám vyladíme dle vašich konkrétních potřeb na míru.
 

VZDĚLÁVACÍ CÍLE

 
  • porozumět a pochopit pojmy „etiketa“, která určuje naše chování v konkrétních situacích vedoucích k porozumění a citlivému přístupu k ostatním a „etika“, která naplňuje poslání etiky
  • uvědomit si, že správné použití etikety otvírá dveře nejen při prvním kontaktu s lidmi, ve společenském kontaktu, ale také při obchodním jednání
  • vysvětlit vhodné použití etikety v konkrétních situacích v oblasti komunikace, prezentace, oblečení, stolování, rétorika, prezentace firmy a sama sebe, ve kterých se ocitají vaši zaměstnanci ve svém pracovním zařazení, kdy přichází do kontaktu se zákazníky či dalšími osobami, jež mohou ovlivnit úspěch firmy
  • umět použít pravidla etikety v různých pracovních a společenských situacích a tak dosáhnout profesního a osobního úspěchu
  • získat jistotu a sebevědomí ve společenském styku 

CÍLOVÁ SKUPINA

  • všichni, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky jak na úrovni specialistů, vedoucích týmů, středního či vyššího managementu
  • všichni, kteří si potřebují oživit a rozšířit znalosti a dovednosti v oblasti business etikety

OBSAH

  • bude sestaven na míru na základě naší společné vstupní konzultace v návaznosti na vaše konkrétní vzdělávací potřeby
  • je vždy naplánován v souladu se strategickými cíli a hodnotami vaší společnosti

ROZSAH

  • 1 - 2 dny dle rozsahu zadání

ÚČASTNÍCI

  • obdrží speciálně připravené materiály a pomůcky
  • mají možnost konzultací k dané problematice 
  • získají osvědčení o absolvování

HLAVNÍ PŘÍNOSY

  • interaktivita, která zaručuje zapojení účastníků a jejich aktivní přístup během vzdělávacích aktivit
  • srozumitelné a prakticky uchopitelné informace
  • přenos poznatků do praxe
  • zpětná vazba lektora pro účastníky a zadavatele
  • učení se zážitkem