VZDĚLÁVACÍ CÍLE
|
-
porozumět a pochopit pojmy „etiketa“, která určuje naše chování v konkrétních situacích vedoucích k porozumění a citlivému přístupu k ostatním a „etika“, která naplňuje poslání etiky
-
uvědomit si, že správné použití etikety otvírá dveře nejen při prvním kontaktu s lidmi, ve společenském kontaktu, ale také při obchodním jednání
-
vysvětlit vhodné použití etikety v konkrétních situacích v oblasti komunikace, prezentace, oblečení, stolování, rétorika, prezentace firmy a sama sebe, ve kterých se ocitají vaši zaměstnanci ve svém pracovním zařazení, kdy přichází do kontaktu se zákazníky či dalšími osobami, jež mohou ovlivnit úspěch firmy
-
umět použít pravidla etikety v různých pracovních a společenských situacích a tak dosáhnout profesního a osobního úspěchu
-
získat jistotu a sebevědomí ve společenském styku
|
CÍLOVÁ SKUPINA
|
-
všichni, kteří přicházejí do kontaktu se zákazníky jak na úrovni specialistů, vedoucích týmů, středního či vyššího managementu
-
všichni, kteří si potřebují oživit a rozšířit znalosti a dovednosti v oblasti business etikety
|
OBSAH
|
-
bude sestaven na míru na základě naší společné vstupní konzultace v návaznosti na vaše konkrétní vzdělávací potřeby
-
je vždy naplánován v souladu se strategickými cíli a hodnotami vaší společnosti
|
ROZSAH
|
-
1 - 2 dny dle rozsahu zadání
|
ÚČASTNÍCI
|
-
obdrží speciálně připravené materiály a pomůcky
-
mají možnost konzultací k dané problematice
-
získají osvědčení o absolvování
|
HLAVNÍ PŘÍNOSY
|
-
interaktivita, která zaručuje zapojení účastníků a jejich aktivní přístup během vzdělávacích aktivit
-
srozumitelné a prakticky uchopitelné informace
-
přenos poznatků do praxe
-
zpětná vazba lektora pro účastníky a zadavatele
-
učení se zážitkem
|