CHCETE, ABY VAŠI ZAMĚSTNANCI:

  • PŘEDCHÁZELI konfliktům se zákazníky, zaměstnanci či obchodními partnery?
  • ZLEPŠILI úroveň komunikace v zátěžových situacích a snížili počty konfliktů?
Objednejte si kurz „ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ“, který Vám vyladíme dle vašich konkrétních potřeb na míru.
 

VZDĚLÁVACÍ CÍLE

 
  • porozumět a pochopit, co je to konflikt a jeho příčina
  • seznámit se s přístupy a styly řešení konfliktu
  • pochopit motivy svého chování a chování druhých
  • vhodně a efektivně použít principy a techniky řešení konfliktů
  • dosáhnout umění přizpůsobení komunikace stávající situaci a druhé straně
  • úspěšně jednat se zákazníky a tak je získat pro spolupráci

CÍLOVÁ SKUPINA

  • všichni, kteří komunikují s druhými lidmi jak na úrovni specialistů, vedoucích týmů, středního či vyššího managementu
  • všichni, chtějí předcházet konfliktům a vypjatým situacím se zákazníky 
     

OBSAH

  • bude sestaven na míru na základě naší společné vstupní konzultace v návaznosti na vaše konkrétní vzdělávací potřeby
  • je vždy naplánován v souladu se strategickými cíli a hodnotami vaší společnosti

ROZSAH

  • 1 - 2 dny dle rozsahu zadání

ÚČASTNÍCI

  • obdrží speciálně připravené materiály a pomůcky
  • mají možnost konzultací k dané problematice 
  • získají osvědčení o absolvování

HLAVNÍ PŘÍNOSY

  • interaktivita, která zaručuje zapojení účastníků a jejich aktivní přístup během vzdělávacích aktivit
  • srozumitelné a prakticky uchopitelné informace
  • přenos poznatků do praxe
  • zpětná vazba lektora pro účastníky a zadavatele
  • učení se zážitkem

PROČ ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ?

Ze svého každodenního života víme, že v každé skupině či pracovním týmu dochází k menším či větším problémům. Je však důležité tyto situace hlavně včas řešit vhodnými způsoby. Určitě to naše jednání zlepší a tím dosáhneme i lepších pracovních výsledků a ocenění.