jak jednat s různými typy lidí
CHCETE, ABY VAŠI ZAMĚSTNANCI:
-
BYLI EFEKTIVNÍ v jednání s různými typy lidí a dosáhli tak firemního a osobního úspěchu?
-
ZLEPŠILI úroveň komunikace s kolegy či zákazníky, ale také mezilidské vztahy na pracovišti a snížili počty nedorozumění?
Objednejte si kurz „JAK JEDNAT S RŮZNÝMI TYPY LIDÍ“, který Vám vyladíme dle vašich konkrétních potřeb na míru.
VZDĚLÁVACÍ CÍLE |
|
CÍLOVÁ SKUPINA |
|
OBSAH |
|
ROZSAH |
|
ÚČASTNÍCI |
|
HLAVNÍ PŘÍNOSY |
|
PROČ UMĚT JEDNAT S LIDMI?
Lidé touží porozumět druhým. Někdy proto, aby vzájemně soužití zlepšili, jindy proto, aby na druhého vyzráli. Touha vyznat se v druhých, ale také sami v sobě je velmi dávná. Obě jsou přítomny stále. Moderní doba sebou nese daleko více příležitostí a „praštit někoho bez následku“ je podstatně složitější než ve starověku. A tedy vzrůstá potřeba umět se domluvit.
"Lépe se domluvíme, když si rozumíme."
Copyright © 2024 OMT group s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořil Web z Moravy | Nastavení cookies