CHCETE, ABY VAŠI ZAMĚSTNANCI:

  • ZAUJALI vaše zákazníky při telefonním rozhovoru a tak měli zájem si poslechnout nabídku produktů vaší společnosti?
  • REPREZENTOVALI vaší společnost a dodržovali nastavené komunikační standardy?
  • ZVÝŠILI si úroveň komunikace s kolegy či zákazníky po telefonu a eliminovali počty nespokojených zákazníků?
  • ZVLÁDALI zátěžové situace v telefonické komunikaci? 
 
Objednejte si kurz „TELEFONICKÁ KOMUNIKACE“, který Vám vyladíme dle vašich konkrétních potřeb na míru.
 

VZDĚLÁVACÍ CÍL

 
  • rozvoj znalostí a dovedností v oblasti efektivní telefonické komunikace

CÍLOVÁ SKUPINA

  • všichni, kteří komunikují se zákazníky po telefonu
  • zejména operátoři call centra či zákaznické linky a obchodní reprezentanti společnosti

OBSAH

  • podstata práce „call centra“ ve společnosti
  • profil zaměstnance a jeho osobní předpoklady
  • struktura telefonního rozhovoru a jeho aplikace do praxe
  • verbální a neverbální komunikace (informační optimum, naslouchání, práce s hlasem a s tělem)
  • zvládání zátěžových situací v telefonním rozhovoru
  • techniky vyjednávání po telefonu
  • kladení otázek
  • emoce v telefonické komunikaci
  • telefonická komunikace s obtížným klientem
    zvládání námitek
  • bude sestaven na míru na základě naší společné vstupní konzultace v návaznosti na vaše konkrétní vzdělávací potřeby
  • je vždy naplánován v souladu se strategickými cíli a hodnotami vaší společnosti

ROZSAH

  • 1 - 3 dny dle rozsahu zadání

ÚČASTNÍCI

  • obdrží speciálně připravené materiály a pomůcky
  • mají možnost konzultací k dané problematice 
  • získají osvědčení o absolvování

HLAVNÍ PŘÍNOSY

  • interaktivita, která zaručuje zapojení účastníků a jejich aktivní přístup během vzdělávacích aktivit
  • srozumitelné a prakticky uchopitelné informace
  • přenos poznatků do praxe
  • zpětná vazba lektora pro účastníky a zadavatele
  • učení se zážitkem