
KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI
jsou součástí měkkých dovedností /soft skills/. Pod termínem komunikačních dovedností najdeme široké spektrum profesních oblastí např. argumentaci, asertivitu, business etiketu, efektivní komunikaci zahrnující významnou složku verbální a neverbální komunikace, naslouchání a zpětnou vazbu, komunikaci po telefonu či komunikaci s problémovými zákazníky, krizovou komunikaci vně či uvnitř společnosti, jednání s lidmi, týmovou spolupráci, manipulaci, prezentační dovednosti či řešení konfliktů.
Argumentace a vyjednávání |
Sestavení klíčových argumentů využitelných ve vaší praxi. Efektivní volba vyjednávací a argumentační strategie. |
Asertivní komunikace |
Efektivní využití asertivních přístupů a technik.
Zvládání problémových situací.
|
Business etiketa a takt |
Komunikace, chování a prezentace ve světě businessu. |
Efektivní komunikace |
Identifikace a vylepšení osobního komunikačního stylu.
Osvojení si praktických komunikačních technik jednotlivce i v týmu.
|
Efektivní telefonická komunikace |
Rozvoj dovedností v oblasti telefonické komunikace a schopností předávat informace, ale také naslouchat. Techniky vyjednávání po telefonu a zvládání zátěžových situací. Vytvoření standardů komunikace. Aktivní působení na klienta v souladu s hodnotami společnosti. |
Jak jednat s různými typy lidí |
Techniky a styly vyjednávání vedoucí ke vzájemnému porozumění obou stran a dosažení stanoveného cíle.
|
Komunikace s problémovými zákazníky |
Rozvoj dovedností v oblasti telefonické komunikace a schopností předávat informace, ale také naslouchat. Techniky vyjednávání po telefonu a zvládání zátěžových situací. Vytvoření standardů komunikace. Aktivní působení na klienta v souladu s hodnotami společnosti. |
Komunikace se zákazníkemon the job training |
Náslech komunikace se zákazníkem přímo na pracovišti za účasti lektora. Zpětná vazba lektora a následná doporučení. |
Krizová komunikace |
Zásady a techniky krizové komunikace vně i uvnitř firmy. |
Prezentační dovednosti I. |
Naučit se vytvořit prezentaci v souladu se svým cílem. Práce s časem, technikou, účastníky a stresem. |
Prezentační dovednosti II. |
Nalézt osobitý přístup jak prezentovat a dosáhnout potřebného cíle. Odbourání bariér bránící efektivní prezentaci. Přesvědčivý prezentační projev se schopností zaujmout. |
Praktická komunikace, prezentace a argumentace – cesta k sebeprosazení. |
Zlepšení znalostí a dovedností v oblasti komunikačních a argumentačních dovedností potřebných ke zvládnutí obhájení výsledků své práce, svého prosazení. |
Rozvoj týmové komunikace - teambuilding |
Zefektivnění týmové spolupráce Bezproblémové předávání informací Nastavení komunikačních pravidel, odbourání komunikačních bariér |
Týmová komunikace a spolupráce |
Naučit se efektivně komunikovat a pracovat v týmu a dosahovat potřebné efektivity a výsledků. |
Komunikace
a každodenní interakce tzn. vzájemné působení mezi lidmi napříč společností, tvoří sítě kontaktů nezbytné pro zvládání pracovních úkolů a činností, jsou nezbytnou součástí našeho každodenního profesního života, ale také našeho osobního života. Každý den řešíme nejrůznější situace a je proto nezbytné tyto dovednosti ovládat a soustavně na nich pracovat, abychom byli schopni efektivně řešit nastalé situace, zvýšili schopnost pracovat v týmu a také zlepšili mezilidské vztahy.
Pozitivní je, že všechny komunikační dovednosti se dají naučit a potřebný efekt zlepšení se projeví poměrně rychle. Komunikační cyklus představuje systematický proces, pomocí kterého zacílíte své sdělení požadovaným směrem, nezapomenete na žádnou podstatnou část sdělení a maximalizujete jeho efekt u příjemců.
Tak proč se v životě dále neposunout a nezvýšit sám sobě či svým zaměstnancům profesní kompetence, aby každý z nás mohl přinést do organizace sebe samého v podobě neustálého zlepšování a profesního rozvoje. A tak dosahovat vlastní lepší profesní sebejistoty a sebeuznání na straně jedné a úspěšného plnění stanovených termínovaných úkolů, cílů a strategií společnosti na straně druhé.