VZDĚLÁVACÍ CÍLE
|
-
porozumět a pochopit, že umění vedení vyjednávání a vhodné argumentace je základním prostředkem úspěchu při formování partnerských vztahů se zákazníky
-
orientovat se v argumentačních a vyjednávacích taktikách a postupech
-
znát fáze vyjednávacího procesu včetně procesu přípravy
-
sestavit klíčové argumenty využitelné v praxi
-
vhodně a efektivně použít potřebnou argumentační a vyjednávací strategii k prosazení svého záměru u zákazníka, zvládnout jeho námitky a přesvědčit ho
|
CÍLOVÁ SKUPINA
|
-
všichni, kteří komunikují se zákazníky jak na úrovni specialistů, vedoucích týmů, středního či vyššího managementu
-
všichni, kteří si chtějí oživit a rozšířit znalosti a dovednosti v oblasti vyjednávání s klienty
|
OBSAH
|
-
bude sestaven na míru na základě naší společné vstupní konzultace v návaznosti na vaše konkrétní vzdělávací potřeby
-
je vždy naplánován v souladu se strategickými cíli a hodnotami vaší společnosti
|
ROZSAH
|
-
1 - 3 dny dle rozsahu zadání
|
ÚČASTNÍCI
|
-
obdrží speciálně připravené materiály a pomůcky
-
mají možnost konzultací k dané problematice
-
získají osvědčení o absolvování
|
HLAVNÍ PŘÍNOSY
|
-
interaktivita, která zaručuje zapojení účastníků a jejich aktivní přístup během vzdělávacích aktivit
-
srozumitelné a prakticky uchopitelné informace
-
přenos poznatků do praxe
-
zpětná vazba lektora pro účastníky a zadavatele
-
učení se zážitkem
|