Když logistika, emoce a dokonalá organizace jsou v ruku v ruce

V červnu jsme měli tu čest stát se hlavním organizátorem mezinárodní firemní konference Global Meeting pro společnost Photomate. Akce proběhla ve Špindlerově Mlýně v hotelu Harmony Club Hotel a přivítala 250 účastníků z celého světa. Naším cílem bylo nejen zajistit bezchybný průběh, ale vytvořit také silný zážitek, který propojí lidi, inspiruje a zanechá stopu.

Výzva: Koordinace mezinárodní akce na klíč

Přípravy začaly s několikaměsíčním předstihem. Nezbytnou součástí byla inspekční cesta s klientem, při které jsme společně navštívili hotel a prozkoumali možnosti Špindlerova Mlýna pro doprovodný program. Součástí byla i obhlídka hřebenů s výjezdem lanovkou na Pláně, kde jsme později realizovali jednu z klíčových částí programu.

5 dní práce, pomoci i zábavy

 

 1. Pracovní část - prostor pro byznys

Během úterního až pátečního dopoledne jsme zajistili několik plně vybavených jednacích sálů, které nabízely prostor pro prezentace, workshopy a diskuse. Veškerá technika, catering i časový harmonogram byly podřízeny maximální efektivitě a pohodlí účastníků.

2. CSR program - smysluplná pomoc dětem

Jedním z nejvýznamnějších momentů celé akce byl CSR program, na kterém si dala firma Photomate mimořádně záležet. Ve spolupráci s šesti dětskými domovy jsme připravili akci, kdy účastníci vlastníma rukama sestavili 24 BMX kol, která následně osobně předali dětem. Tento silný okamžik byl nejen emotivním vrcholem, ale také důkazem toho, že i velké korporátní akce mohou mít hlubší rozměr.

3. Zážitek v horách - západ slunce a slavnostní večeře

Po CSR programu následoval přesun lanovkou Sv. Petr na hřebeny Krkonoš, kde se v horské restauraci konala slavnostní večeře s výhledem na západ slunce. Kombinace horské atmosféry, kvalitního jídla a neformálních rozhovorů vytvořila nezapomenutelný večer. Po skončení hosté sjeli lanovkou zpět do údolí.

4. Teambuilding - soutěž, spolupráce, zábava

Další den jsme připravili intenzivní teambuildingový program: účastníci byli rozděleni do 20 týmů a čekala je série zábavných, soutěžních i strategických úkolů zaměřených na komunikaci, týmovou spolupráci a leadership. Odpoledne následoval volnočasový blok – bobová dráha, wellness, sportovní aktivity nebo prostý relax podle vlastních preferencí.

5. Velké finále - Noc filmových hvězd

Celá konference vyvrcholila závěrečnou galavečeří a party ve stylu Hollywoodu – červený koberec, živá kapela hrající slavné filmové hity, tematická výzdoba a diskotéka, která končila až v ranních hodinách. Hosté si večer užili naplno a v atmosféře opravdového filmového světa.

Logistické zakončení

V neděli jsme pro všechny účastníky zorganizovali koordinované odjezdy – ať už šlo o návrat do různých koutů České republiky, nebo transfery na letiště do Prahy.

Výsledek?

Nejen úspěšná konference, ale i silný společný zážitek

Díky detailní přípravě, perfektní souhře s klientem i dodavateli a preciznímu onsite managementu se podařilo vytvořit akci, která:

  • podpořila interní komunikaci a týmového ducha,
  • posílila vztahy mezi zaměstnanci napříč kontinenty,
  • přinesla reálný dopad prostřednictvím CSR aktivity,
  • a zůstane dlouho v paměti všech zúčastněných.

Hledáte-li pro svůj tým nezapomenutelný event, který bude odrážet hodnoty vaší značky, přitom bavit, inspirovat a spojovat lidi – jsme tu pro vás. 

Poptávkový formulář

Global meeting | Špindlerův Mlýn

Kontaktní informace

730 874 555  |  omt@omt.cz

Nemáte rádi formuláře? Zavolejte nebo napište přímo!

Máte bližší informace k akci?

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

* - Toto pole je povinné