
Dipl. Ing. Michal Franta
Michal se zaměřuje na programy komunikačních, obchodních a manažerských dovedností, ale také na oblast lektorských dovedností.
Michal se zaměřuje na programy komunikačních, obchodních a manažerských dovedností, ale také na oblast lektorských dovedností.
Od roku 1992 působil jako odborník v bankovním sektoru. Má dlouholeté zkušenosti v obchodní oblasti zejména v rámci obchodního plánování, kvalitativního výzkumu, kontaktu s klíčovými zákazníky, s vedením obchodních jednání, ale také v oblasti komunikace se zaměstnanci a se zákazníky, s jejich motivací a vedením. Od roku 2002 školí a trénuje.
Je certifikovaným členem ILM (britského certifikačního a vzdělávacího institutu pro rozvoj manažerských dovedností), dále má certifikát Six Sigma Metodology Training od prestižní organizace IBB v Rakousku a Superior Customer Service Duality Training (Train the Trainer) od organizace Achieve Global ve Vídni.
Od roku 2013 školí dlouhodobý projekt „Human Touch“ pro společnost ŠKODA AUTO, který se specializuje na oblast komunikace uvnitř firmy a vně se zákazníky a také na odlišení se od konkurence s prozákaznickým přístupem.
Díky množství hodin prožitých v různých oborech nabízí široké zkušenosti, přičemž klade důraz zejména na praxi. Věci, které učí, umí sám realizovat. Školení koncipuje pro všechny úrovně pozic.
Lektorské zkušenosti:
ŠKODA AUTO, Toyota Tsucho, Ahold, Vodafone, Weba Olomouc, Bosch, D Plast Etec, TOORS, Česká Spořitelna, ČEZ, DHL, SGS a další.
Dosažené vzdělání a certifikáty:
- Universita Minnesota, USA
- Mendelova Univerzita Brno, Ekonomická Fakulta
- Lektor ve vzdělávání dospělých, Centrum Andragogiky
- Certifikát lektora, ILM
- Six Sigma Metodology Training, IBB
- Superior Customer Service Quality Training /Train the trainer, Achieve Global