CHCETE, ABY VAŠI ZAMĚSTNANCI:

  • ZVLÁDALI sami sebe, pochopili svou osobnost, svou roli ve společnosti a UMĚLI s ní efektivně pracovat
  • EFEKTIVNĚ ŘÍDILI své zaměstnance?
  • NAUČILI SE eliminovat stres a konfliktní situace během pracovního dne?
  • ZVÝŠILI produktivitu a efektivitu týmové spolupráce?
  • OCENILI možnost vlastního seberozvoje?
Objednejte si kurz „OSOBNOST MANAŽERA, CHOVÁNÍ A ŘÍZENÍ MANAŽERA, PRÁCE V TÝMU A S TÝMEM“, který Vám vyladíme dle vašich konkrétních potřeb na míru.
 

VZDĚLÁVACÍ CÍLE

 
  • porozumět a pochopit pojmy: řízení/vedení či koučování, role manažera, přirozená autorita
  • identifikovat klíčové vlastnosti osobnosti, charakter a temperament vedoucích pracovníků
  • seznámit se a porozumět typům chování, vymezení rolí a stylům řízení
  • osvojit si různé manažerské styly a jejich uplatnění v každodenní manažerské praxi
  • uvědomit si svůj vlastní styl
  • ovládat jednoduché proaktivních techniky zvládání manažerské zátěže
  • zvládat stresové a konfliktní situace v každodenní praxi a umět je úspěšně eliminovat
  • pochopit smysl a význam práce s týmem a práce v týmu
  • zvýšit produktivitu a efektivitu týmové spolupráce /pozitivní synergie/
  • identifikovat a charakterizovat týmové role a jejich využití pro vedení týmu
  • být schopen naučené znalosti a dovednosti aplikovat do svého profesního života

CÍLOVÁ SKUPINA

  • všichni, kteří si chtějí oživit a rozšířit znalosti a dovednosti v oblasti manažerských dovedností
  • všichni, kteří začínají na manažerské pozici
  • všichni, kteří pracují s týmem  

OBSAH

  • bude sestaven na míru na základě naší společné vstupní konzultace v návaznosti na vaše konkrétní vzdělávací potřeby
  • je naplánován v souladu se strategickými cíli a hodnotami vaší společnosti

ROZSAH

  • 1 - 3 dny dle rozsahu zadání

ÚČASTNÍCI

  • obdrží speciálně připravené materiály a pomůcky
  • mají možnost konzultací k dané problematice 
  • získají osvědčení o absolvování

HLAVNÍ PŘÍNOSY

  • interaktivita, která zaručuje zapojení účastníků a jejich aktivní přístup během vzdělávacích aktivit
  • srozumitelné a prakticky uchopitelné informace
  • přenos poznatků do praxe
  • zpětná vazba lektora pro účastníky a zadavatele
  • učení se zážitkem

PROČ REALIZOVAT TENTO VZDĚLÁVACÍ KURZ?

Manažer buď řídí sebe a tým určeným směrem, nebo se tým řítí neznámo kam.