Tip#7 jak postupovat při organizaci zahraničního výjezdu
Publikováno: 20.12.2023Pravidelně se setkáváme s poptávkami na realizaci incentivního zahraničního pobytu (lidově řečeno firemní zájezd) coby odměny za dosažené výsledky. V absolutní většině případů se jedná o dopředu vyhlašovanou cenu pro nejlepší prodejce za dané období. Je zřejmé, že při takovém scénáři je třeba mít celý program připraven s výrazným časovým předstihem tak, aby každý věděl, „o co se hraje“.
Jak ale postupovat v případě, že chcete odměnit, stmelit či motivovat tým, ale zatím nevíte přesně, kam a kdy vyrazit? Pojďme se společně podívat na několik klíčových faktorů při rozhodování.
Cíle programu
První otázkou, kterou by si každý zadavatel firemního zájezdu měl položit, jsou samotné cíle programu:
Chci členy týmu jednoduše odměnit za jejich nasazení a výkony? / Nechat je upustit páru nebo očekávám, že se v průběhu cesty více sblíží? / Kladu důraz na společný prožitek? / Jsou všichni členové týmu ochotni vystoupit stejně daleko ze své komfortní zóny?
Přejezd maďarské pusty v trabantu, pěstování rýže ve Vietnamu, noc v ledovém hotelu za polárním kruhem, společný týden na jachtě na liduprázdných plážích – to vše jsou bez nejmenších pochyb nezapomenutelné aktivity, nemusí se ale nutně hodit pro každého. Luxusní bungalov s korálovým útesem na Mauriciu může zase akčnější členy týmu po dvou nocích poněkud nudit. Stále oblíbenější jsou proto firemní akce na atraktivním místě s doprovodným programem ve formě kafeterie, na kterých si přijde na své opravdu každý.
Termín
Období, ve kterém chcete vyrazit na firemní zájezd, je pochopitelně pro volbu destinace naprosto klíčové a určující. Prázdninové měsíce jsou pro firemní akce a teambuilding bohužel zcela nevhodné – jednak kvůli dovoleným, ale také kvůli naplněným kapacitám letovisek a horší dostupnosti leteckých spojů.
Hlavním obdobím pro poznávání Evropy a Středomoří se tak stávají měsíce květen, červen, září a říjen. V dalších měsících lze cestovat například do Maroka, SAE, Ománu nebo na Kanárské ostrovy případně i dále do světa.
Nemáte-li přesnou představu o destinaci, ale znáte termín vašeho firemního zájezdu, jsme připraveni vám sestavit návrh vhodných lokalit právě v závislosti na zvoleném termínu, a to jak v rámci Evropy a nejbližšího okolí, tak i pro bezpečné exotické destinace.
Copyright © 2024 OMT group s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořil Web z Moravy | Nastavení cookies